Pomoc

Pierwszym krokiem niezbędnym do korzystania z serwisu jest rejestracja w systemie.
Aby dokonać rejestarcji, należy w Menu wybrać link Rejestracja.
W celu rejestracji w systemie należy wypełnić formularz, a następnie potwierdzić swoją tożsamość poprzez kliknięcie w przesłany mailem link.
Od tej pory konto staje się aktywne i można umawiać się na wizyty oraz je odwoływać.

Klienci, którzy już wcześniej zostali zarejestrowani w serwisie, mogą uzyskać dostęp poprzez przeprowadzenie procedury odzyskiwania hasła - w Menu wybieramy Logowanie -> Odzyskaj hasło. W celu uzyskania loginu, należy skontaktować się z nami pod numerem tel. 55 642 21 21.

Dostęp do serwisu jest chroniony za pomocą dedykowanego protokołu szyfrującego SSL.

Jeśli email potwierdzający rejestrację lub rezerwację terminu nie dotrze na Państwa skrzynkę pocztową w ciągu paru minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i odznaczenie wiadomości od nas jako Nie SPAM.

Pomoc techniczna: tel. 55 642 21 21